zaterdag 26 februari 2011

Versierde stoel

En wat is in huis het leukste speelmateriaal? Inderdaad: de speelquiltjes. Vanavond na het eten had Foortje haar stoel in de kamer gezet en die ging ze versieren. Ze wilde zo langzamerhand wel weer eens jarig zijn. De quiltjes heeft ze er dusdanig omheen gedrapeerd, zodat ze zonder te glijden nog op de stoel kon zitten! Het zag er erg komisch uit. Vervolgens had ze al het speelgoed achter haar stoel verzameld, geen idee waarom...

Bovenop zien jullie Floortjes hondjesquilt liggen. Die heb ik gemaakt toen ze twee jaar was en helemaal hotelbotel werd zodra ze een hondje zag. Die twee andere quilts met vrolijke panels heb ik begin 2010 gemaakt. Die zijn ook zeker eens zo groot als het hondenquiljte. Voor Floortje heb ik er een paarse rand omheen gezet met een blauwe achterkant. Tomas heeft een blauwe rand gekregen en een groene acherkant. En ik heb ze afgebiesd met resten van de achterkant. De groene achterkant heeft een blauwe bies en de blauwe achterkant heeft een groene bies gekregen. Ik hoop ze snel toe te voegen aan de quiltgalerij.

2 oktober 2008: lekker tukken op de bank
onder het hondenquiltje. Als ze slapen zijn ze zo lief :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten