dinsdag 22 februari 2011

QuiltKriebels???

19 maart 2010 - ja, ja, ik weet het, bijna een jaar geleden dus - heb ik deze blog aangemaakt met het idee om zo nu en dan mijn quiltkriebels ten toon te stellen. Iets anders is bloggen in mijn ogen niet: je stelt jezelf ten toon. Nu wilde ik dat tentoonstellen op dit blog beperken tot mijzelf in relatie tot mijn quilts. Wellicht zullen mijn berichtjes zo nu en dan eens gelardeerd worden door wat dagelijkse beslommeringen. Met twee kleine kindertjes maak je tenslotte veel mee en sommige dingen zullen dusdanig vermakelijk zijn dat ik jullie daar van wil laten meegenieten.

Eerst maar eens zien hoe dit berichtje toont op dit blog, ik beloof jullie, er volgen er al snel meer. Maar eerst eens wat foto's maken van waar ik nu mee bezig ben, alleen tekst is ook zo saai. Dat mag best 'opgeleukt' worden met wat beeld :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten