donderdag 24 februari 2011

Flitsende start

Wow... wat een flitsende start. En wat moeten er veel mensen ook het quilten prikbord bezoeken, dat kan niet anders! Gistermorgen maakte ik op het prikbord bekend dat ik een blog heb gemaakt en al snel daarna begon het tellertje te lopen! Hij stond op 52 bij bekendmaking en nu (nog geen 24 uur later!!!) staat hij al op 939. Dat betekent dat er sinds gisteren 887 bezoekers zijn geweest. En ik heb mijn eigen bezoeken uitgeschakeld, want die hoef ik niet te weten (dat waren er dus 52...).

Ik heb gisteravond nog een tabje toegevoegd: boekenkast. Op twee boeken na staat alles erop. Die twee liggen naast mijn bed. Deze zal ik later vandaag toevoegen.

1 opmerking:

  1. Je hebt een leuk weblog! Goed dat je op het prikbord schreef over de tabjes bovenaan je pagina. Ik kijk daar eigenlijk nooit naar, maar heb weer wat geleerd...
    Veel succes met bloggen (en quilten natuurlijk).

    BeantwoordenVerwijderen